Mijn eerste reis - Reisverslagen van Frank Rikhof - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Frank Rikhof - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Fucking hard werken! 's Avonds met een biertje op het balkon zitten de zonsondergang bewonderen als die in de zee ter onder gaat! In de weekenden surfen, duiken, zonnen enz,,,! Natuurlijk niet te vergeten: ik zal jullie vast ook wel een beetje missen,,,

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2012

Vriendinnetje, Saba, Oud & Nieuw, Nieuwjaarsduik

10 December 2011

Pap en Mam, Sinterklaas en vliegtuigen spotten

28 November 2011

Pinel Island ouders Rolf en uitkijken naar vrijdag

14 November 2011

St. Maartens Day, Etentje en driftende motoren

08 November 2011

Halloween, lekke band en de Koninklijke Familie
Frank

Actief sinds 10 Mei 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28201

Voorgaande reizen:

06 September 2011 - 17 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: